אלקין משועשע: "האופוזיציה תחת משמעת קואליציונית"

    אברהם זילבר No Comments on אלקין משועשע: "האופוזיציה תחת משמעת קואליציונית"
    22:32
    07.05.24
    נתי קאליש No Comments on פרסום ראשון: האדמו"ר ידליק בירושלים, המשפיע בבית שמש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשונה מהרבה חברים בקואליציה, ח"כ זאב אלקין בראיון לגואל ועקנין במהדורה המרכזית ב'קול חי' מאמין ביכולת ההישרדות של הממשלה הצרה.

    "אני בהחלט חושב שהקואליציה אפשרית, כמובן שאני מקווה שכל השותפים הקואליציונים בוגרים מספיק כדי לעבוד יחדיו בשיתוף פעולה מלא כדי שלא תתפרק הממשלה". אומר אלקין "משעשע לראות כי גם האופוזיציה דבוקים כרגע לכסאם בלא יכולת לזוז. הם גם לא משפיעים על שום דבר במדינה וגם נמקים באופוזיציה ולא נוטשים לרגע את הכסא במעין משמעת קואליציונית".

    על הממשלה הקודמת אומר אלקין "לאורך כל זמן הרכבת הממשלה הקודמת נתניהו רצה את החרדים, הברית הידועה בין לפיד לבנט כפתה עליו את השארת החרדים בחוץ בניגוד לרצונו, גם על הסנקציות הפליליות התנגדו רה"מ ושר הביטחון, אך כשכפו עליו והבין שעומד לקראת פיצוץ הממשלה, נכנע בלית ברירה. הראיה הגדולה שזה היה בניגוד לעמדת הליכוד שברגע הראשון שיכלנו להתפטר מהסנקציות הפליליות, עשינו זאת".

    על התפקיד המיועד אלקין מטיל ערפול, אך שולל אפשרות שיתמנה שוב ליו"ר הקואליציה "הוכחתי את עצמי בתפקיד יו"ר הקואליציה על אף שהיו כאלו שחששו, גם יריב לוין הוכיח עצמו מאוד בתפקיד. יש לנו מספיק כוחות טובים בליכוד שיוכלו להתמנות לתפקיד ולנהל אותו בהצלחה. אך מכיון שאינני חושב שהתהליך להרכבת הממשלה יתבצע ברדיו, אז איני מציע כאן לראש הממשלה איזה תפקיד להטיל עלי".

    "בסה"כ בליכוד מאוד מרוצים מהתוצאות, בכנסת הקודמת החזקנו בליכוד רק 7 תיקים. כעת אנחנו מחזיקים כמעט פי 2 כשזה כולל את כל התיקים הבכירים, יהיה לנו רוב של 12 שרי ליכוד בממשלה מתוך 20". נשמע אלקין מרוצה.



    0 תגובות